Statystyki
- Odwiedziny: 559570
- Do końca roku: 278 dni
- Do wakacji: 85 dni
99-412 Kiernozia
ul. Ogrodowa 5
Tel:(24) 277-90-81
Ramowy rozkład dnia
w Przedszkolu Samorządowym w Kiernozi
podstawa programowa realizowana jest w godz. 800–1300
700–800 – schodzenie się dzieci
(Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę.)
800–830 – ćwiczenia ogólnorozwojowe
(Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. Zabawy ruchowe lub zestawy ćwiczeń porannych.)
830–845 – przygotowanie do śniadania
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.)
845–915 – śniadanie
915–1015 – zajęcia dydaktyczne
(Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego w danej placówce programu wychowania przedszkolnego.)
1015–1030 – przygotowanie do I dania obiadowego
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.)
1030–11ºº – I danie obiadowe
11ºº–12ºº – pobyt na świeżym powietrzu
(Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki i obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.)
12ºº–12 ³º przygotowanie do obiadu (II danie)
(Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne.)
1230 13ºº– obiad (II danie)
1300–1345 – odpoczynek poobiedni
(Grupy młodsze: leżakowanie, starsze: słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i dzieckiem z potrzebami edukacyjnymi, zabawy dowolne.)
1345–1700 –ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci
(Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. Zabawy ruchowe oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Udział w dodatkowych zajęciach, jak np. j. angielski, szachy, tańce, gimnastyka korekcyjna itd. Rozchodzenie się dzieci.)